Dec 12, 2007

ångest


den här dagen blev inte roligare. och den blev inte roligare än jag gjorde den heller. jag känner mig ful, tjock och pank (inte oälskad dock för min bästis sa i love u på dataspråk på msn) och jag hatar alla de tre känslorna. jag har en hårig tröja på mig, ful frisyr och hopplös disk och ekonomi. jag blir bara så trött på mig själv ibland. jag funderar på att gå och träna men det är sent och jag skulle bara bli rånad eller något eftersom jag inte har någon tur idag. bjäbbjäbb bjäbb. farmor skulle säga "MEH NU Å TJOLLER!". så jag ska sluta fåna mig nu. jag menar, jag har ju inte en jävla alien i fejjan direkt.

5 comments:

Anonymous said...

Träna, du kan ju inte bli rånad om du är pank. Peace and Love / H

Therese Svensson said...

men H! när ska vår kompis time-out sluta råååååå?

dessutom kan de råna min hatt eller något. värre än att bli av med pengar.

Anonymous said...

Slutade den inte just nu i direktsändning på Sveriges bäst lästa blogg?

Therese Svensson said...

oj fan, vad fint! vi är så media.

Anonymous said...

Kombination av berättarlust,behov av att uttrycka sig och bekräftelse i en härlig molotov cocktail. Så jag addar dig på MSN igen då/H