Dec 14, 2007

big GULP nervös


jag vaknade och var helt sjukt nervös! jag vet varför men jag kan inte prata om det än. jag darrar lite så nervös är jag. GULP. BIG GULP. pappa ringde just, han är och tankar på något ställe som jag inte kan upprepa eftersom det var så magiskt försvinnande litet. han kommer halv fem och ska bo på hotell, och vid fem ska jag hämta honom för sushi på hai (han har sushimadness som jag). sen ska han se hockey - malmö mot oskarshamn - men jag fick inte följa med för pappa sa att jag bara skulle bli förbannad för att det var så dålig hockey. och jag litar på hans ord. richard ringde också, han har fortfarande njursten men var trött på att ha tråkigt och ont hemma så vi kanske ska hitte på något i helgen. sen såg jag kristofer utanför fönstret, först tänkte jag "hmm den medelålders mannen hade en snygg gubbrock"........"meh det är ju krille". så roligt.

jag sov som en hitchcockgubbe igen, fast denna gång tätt med katterna. jag drömde något så långt att jag inte kan skriva ut det, men det var någon sorts kärlekshistoria som var gömd.

1 comment:

Anonymous said...

Älskar när man blandar ihop sina ex med gubbar....