Dec 12, 2007

ingen vinstlott



jag köpte en trisslott när jag handlade glutenfritt knäckebröd på hemköp för jag tänkte det skulle vara trevligt att ha pengar. men jag vann inte. jag fick dock fika med mattias kroon på kaffebaren på möllan då vi pratade om dygnsrytm, baconsmörgåsar, det där matprogrammet som visas på tv4 vid halv sex på morgonen och media. jag sa att jag funderade på att bli lärare eller sushikock för jag blir så trött på media ibland. det som är positivt med mediajobb är samma saker som gör det negativt. sen gick vi till möllans ostbutik där mattias köpte kött och jag köpte en liten påse med babysalami som jag sedan fick ont i magen av. men det var så sött och perverst på samma gång att jag var tvungen att äta upp alla ändå.

2 comments:

Anonymous said...

ÅH! Nu har jag bestämt mig, jag vill ha dig! Bara för den bilden. Jag springer och köper rutig skjorta och opererar in kraftiga hakben, ok?

Therese Svensson said...

oj!! och dessutom: HAKBEN??!!