Dec 10, 2007

dödligt gift

jag hittade en gammal hoptorkad choklad som syrran måste lämnat kvar, så jag åt upp den igår kväll när jag tittade på madonna dvdn "immaculate collection videos". sen låg jag vaken till halv sex på morgonen med magknip eftersom det tydligen var gift i chokladen (aka laktos). jag hatar godis. och jag hatar att jag tänker "ah candy!" så fort jag hittar något fast jag vet att jag inte gillar det och att jag alltid får ont i magen av det. men jag fick god middag i alla fall. jag och erik gick till restaurang asien och han åt nudelsoppa och jag deras förrättssoppa. sen lyssnade vi på synt och åt ostbågar (erik) och nötter (jag). sen gick jag hem och förleddes av den torkade chokladbiten. jag tror det blir spenatsoppa med ägg till middag idag. jag älskar soppa.

No comments: