Jan 10, 2008

skyscraper & otippad kille


jag var just på ett jätteroligt bankmöte, och hämtade sen två par jeans på posten som jag hade glömt hos mamma i julas. det var två cheap mondays jag köpte på rean - ett par skyscraper i grått (de jag alltid har haft på mig och som jag nu sprack med min julefetma), och ett par vanliga i tobaksorange med svart insida. jag är otroligt trött. somnade klockan 6 på morgonen som vanligt och gick upp vid elva. jag vet inte varför. sen ringde skäggige brunetten och undrade om jag inte skulle hälsa på till helgen. det var roligt. jag visste inte att han skulle ringa. jag sa att jag skulle åka till stockholm helgen 25e januari och så sa vi att det skulle bli kul att få ses igen. otippat men kul.

5 comments:

sara said...

otippat är bäst.

Therese Svensson said...

ja sanna mina ord!

Anonymous said...

FUSK! Snälla rara kan du inte skriva en liten manual eller åtminstone en broschyr om hur man skaffar de karlar man vill ha?

Therese Svensson said...

jaaaa jag trodde du först skrev FUCK istället för FUSK. det hade också varit roligt. jag ska ringa bonniers och modernista imorgon och säga att jag ska skriva hur man hånglar med killar utan att de vet att de vill. än.

Anonymous said...

just do it!