Jan 9, 2008

sömnlös i malmö



jag fick en rolig nyhet idag som gjorde mig så glad så glad att jag och richard firade med lunch på konsthallens restaurang SMAK där jag fick pumpa & quinoa med ärtskott och richard fick ett litet skånskt lammeködd. sen sköt jag upp ett möte tills på torsdag, promenerade runt på stan, gick hem och jobbade lite, gick till gymmet två timmar och kom hem och åt tofu med broccoli och råris till middag. det var som en dröm. sen somnade jag jättetidigt och vaknade just och kunde inte somna om för att jag kom på så mycket roliga idéer att jag blev helt exalterad. så jag struntade i att sova, tog fram lite elvgren-böcker för att hämta inspiration till prom-pressbilder och teman, skrev ner lite idéer, pratade en snabbis med lukas, klappade nexxor och skrev lite dagbok dagboken.

den roliga nyheten var inte något av följande:
  • ett lyckat frieri
  • en vinstlott på en miljon
  • ett botemedel på en sjukdom
  • en felskickad låda med gratis balenciagakläder
nu ska jag läsa första numret av spiderman och försöka somna om.

No comments: