Jan 6, 2008

siar om framtiden

haha dramadrottningens webbdagbok är den roligaste. det är fantastiskt att det finns så många genialiska och roliga tjejer och som tur var hade jag äran att träffa jätte, jättemånga av dom igår på festen.

dramadrottningens framtidsönskningar från hennes dagbok:
Jag hoppas att man i framtiden:
1. Kan lägga ägg istället för att vara gravid och föda barn.
2. Enkelt kan kolla in i kroppen för att se om där är några fel. Kanske kan man ha genomskinlig hud?
3. Uppfinner en radio som det går att få in P3 på även bredvid min säng.
4. Lyckas avla fram katter som spelar en glad trudelutt istället för att skrik-jama.

jag håller starkt med nummer 1 - dock ska ägget vara rätt litet och växa sig större när man väl lagt det. som bonus lägger jag till att man kan ställa in volym på bäbisar.
2. att man kan vaccinera sig mot allergier
3. att man kan operera in chip under huden som motsvarar ens nyckel och visakort så behöver man aldrig leta en halvtimme varje dag efter sagda ting
4. att katter kunde gå civiliserat i koppel som små hundar så man kan ta dem med sig

2 comments:

Dramadrottningen said...

Ja det där med nycklar i fingrarna har jag också önskat. Så otroligt 1600-tal att gå omkring med taggiga plåtbitar som mekaniskt ska vridas om för att öppna dörrar. B rent utsagt.

Therese Svensson said...

jag vet! det är som posten. det är så otroligt sjukt att vi fortfarande får papper i brevlådan med information på. eller bensin, liksom BENSIN?