Jan 9, 2008

little miss non-sunshine


oj jag är inte på bra humör idag. har varit helt under isen. det blev lite konstigt när jag vaknade halv fem imorse, jobbade lite, somnade om, vaknade igen vid lunchtid och så kändes det som en extra dag fastän jag var helt trött. jag drack te till frukost, gick ner till solde och tog en espresso med mattias (blev ändå inte piggare), gick förbi kungsgatans kafé och hälsade och knallade sen ner till gymmet för en timmas jogging. det var skönt men eftersom jag inte hade ätit något på hela dagen fick jag blodsockerfall på väg hem och blev helt tom i huvudet och hade otrevlig ton med de stackare som ringde, eller smsade mig. det var dåligt gjort av mig och jag fick ångest efteråt. nu har jag dock ätit tofuresterna från igår och ska duscha och sen gå hem till richard för jag har känt mig ensam idag och vill krypa upp i någons soffa och vara tyst. att skeda hade varit bonus men nu har jag ingen att göra det med så soffan fungerar utmärkt som den är. richard wowar så jag ska se på hans fantastiska kabel-tv i hans fantastiska stora soffa (som faktiskt jag själv har monterade ihop för några år sen).

No comments: