Jan 9, 2008

batmanpoäng


jag har omedvetet samlat lite batmanpoäng! i julas var jag noga med att skyddet alltid var framför brasan när barnen och hundarna var nära (det kunde ju sprätta på dom eller soffan), och på väg hem från gymmet idag såg jag ett barn gå in på en halvmörk och folktom småväg så jag gick där med så vi skulle vara två. jag har en batmandräkt och cape i äkta polyester från ett gammalt fotojobb i darling (jag var utklädd till batman på naturhistoriska museets fladdermusutställning). jag kanske ska börja använda den på kvällarna när jag anar fara.

eller så har jag bara blivit en tant. BAT-TANT!

4 comments:

Anonymous said...

fantastiskt bra alterego.

Therese Svensson said...

tack jag vet, vilka finns det mer flash gordon om man gillar att moona?

Anonymous said...

Hmmm, vad finns det för alter-ego åt oss allergiker?

Therese Svensson said...

jag vet inte. kanske, kanske, eh jag vet inte. synskadade har ju cyclops och högljudda har ju han irländska i x-men. och partybrudar har ju hon som skickar ut typ ljusvibrationer. nu skäms jag att jag inte kommer ihåg min whoswhointheworldofmarvel.