Jan 6, 2008

kvällens notiser


  • jag måste inhandla en matroshatt och korta lackhandskar som jag ska ha till min stora stickade tröja
  • jag pratade med erik och han sa att han var yngst i space between, och jag sa "åh då är du baby space", sen försökte vi komma på vad de andra hade för space namn. det var svårt att komma på ginger space.
  • jag ska hitta en ny serie att följa efter att sopranos och alan partridge tog slut. ikväll ska jag testa californication vars första avsnitt går på dansk tv, och dirty sexy money som går på onsdag (också dansk tv). jag kommer förmodligen inte gilla någon av dom. jag vill ha mer steve coogan, beavis & butthead, sopranos och dynasty. har ni något bra förslag på en tvserie?

6 comments:

Anonymous said...

usch, jag har börjat följa gossip girl. fy skäms för ännu ett oc jag bara måste följa..
btw, om din rosa klänning någonsin försvinner så var det inte jag! just saying.

Anonymous said...

Jag rekommenderar varmt Dexter!

Anonymous said...

jag är så glad att jag har tv4 guld som bara visar de mest lökiga tv-serier från 80-talet. dallas, dynastin, rubbet.

Anonymous said...

åh du är så rolig! baby space...haha.

Anonymous said...

Laguna Beach, The Hills, Californication, Dexter, Chuck, Flight of the conchords, Friday Night Lights, 30 Rock

Therese Svensson said...

chuck? flight of the conchords? har ej hört talas om, men ska genast kolla upp, tacktacktack!