Apr 25, 2007

where´s the party?

wow! jag powerskrev så snabbt jag kunde till fredagens metro - jag fick ett dygns förlängd deadline eftersom jag flyttade lass 1 igår - och nu har jag skrivit så kvickt att jag fått ont i axlarna av spänning. men det blev helt okej. 5 huvudtips från mig samt 48 korta tips (japp det är jag som skriver ihop de korta tipsen också) och en krönika om webbsupandets konst. nu ska jag lämna djurdräkter till I LOVE emilia&maria och sen träffa moa eriksson i folkets park för litterärt blondinmöte. moa ska läsa dramatisk bok, jag ska läsa "please kill me" rockbok. sedan ska jag köpa budgetbubbel, eyeliner och dra till inkonst ikväll och kolla in vit päls och utbudet i baren.

2 comments:

Anonymous said...

hej therese, du rekomenderade en massa smink för ett tag sen men jag hittar inte loreal läppstiftet nånstans!!!

Therese Svensson said...

åh vet du! jag råkade ut för samma sak - hittade det inte i någon affär. jag berättade för k häromdagen vilken läppstiftstragedi jag råkat ut för. jag ska genast kolla om man kan handla det på nätet för det är faktiskt väldigt bra.