Apr 27, 2007

indianfrisyr i mitt hjärta

jag är tokig i cotton candy rosa och indianfrisyren just nu. det, cyndi lauper och kim wilde är jag EHHHH helt vild i för tillfället. det är så synd om våra hanar vars kultur inte 100%igt accepterar smink och annat utseendemässigt tokande. som tur är finns det klubbkillar, storstadsmän, gentlemän och andra intelligenta karlar som vet hur man har kul och kör på. wild boys do and they dont regret it and chicks loves them for it som det gamla engelska ordspråket lyder. jag träffade just sassy sara på myrorna där jag köpte följande:
  • en röd/svart 90tals telefon
  • ett glasbord
  • en teakbyrå för min stereo in spe
  • en magentafärgad kudde
sara hade neonrosa läppstift, vitt uppsatt hår och var helt lucious som vanligt och skulle till berlin om några timmar. dessutom hade hon ett sånt där blödande chanel-halsband från alex+chloe som jag har i svart, fast hennes var i silver! wow, det är så fint! handla alla smycken här:

alex+chloe!

No comments: