Apr 22, 2007

fashion DO(nt)

jag älskar people.com, speciellt funktionen "fashion face off" och "celeb fashion hit or miss" där man kan rösta på fashion do´s och dont´s. alla de snygga kläderna blir alltid en DONT och allt som jennifer aniston har på sig blir DO. shalom harlows YSLnördoutfit blev en dont. jag tycker den var bedårande. men jag skulle sluttat till den genom att ha en minikjol, snorgröna tights och ho-heels till. de har en annan feature på people.com som också är helt fantastisk. den heter typ "ugliest bridesmaid dress ever" och så har folk skickat in bilder på sina fulaste klänningar, men grejen är att det är helt fantastiska klänningar som man skulle ha på sig på the prom, eller som skulle platsa i ett nördglamourmodejobb i nylon, bust eller i-D. jag ska hitta några fina bilder och återkomma.

people!

2 comments:

Mary said...

Arrghh, jag älskar people och instyle, det är ett måste, men jag har begränsat det till en koll varje morgon, annars kan jag sitta där hela dan. Jag fastnade på Instyles Look of the day en gång och två timmar senare hade jag kollat igenom typ 700 bilder (jo, jag kan bli lite manisk). Men tjo vad det var kul.

Therese Svensson said...

jaaaa, det är det bästa! jag har gjort samma sak. helt plöstligt har man gått igenom ett års bildarkiv och bara ajfan, skulle jag jobba idag också? jag älskar internet.