Apr 23, 2007

sexy pants och popcorn

hallå! det är jag therese svensson. jag tänkte bara säga att jag äter popcorn och dricker winecooler till middag. coolof var just här men han hade förvandlats till töntlof för han hade råkat stänga in santo&nexxor i mitt rum sist han var här så de hade kissat på mina kläder. som tur var det fula kläder. jag och prefix-lof har flyttstädat och det är jättefult här just nu. när jag gick en runda på stan tidigare större jag på daniel novakovic som bara "HAR DU PARFYM PÅ DIG?!" innan han lät mig krama honom. jag hade ingen parfym. bara en gammal sweatshirt och trasiga jeans så det gick bra. förresten stack k till jobbet imorse i mina byxor så jag letade i tjugo minuter, ringde k och han bara "eh jag tog på mig dom idag, har du inget annat?". men jag tog ett par andra byxor med hål i fickan AKA sexy pants så det gick bra.

1 comment:

Anonymous said...

aaahaha det där är ju hur kuligt som helst.