Apr 25, 2007

svanjävel

öh jag måste ha fått asbest i fejan igår när packade sakerna på vinden. jag är helt svullen och lite rödflammig, jag tänkte ta en bild men då kommer ni skicka kondoleanser till k för att han måste se mig i närbild och det är JAG som vill ha alla presenter för jag har faktiskt namnsdag imorgon, så det blir inget av. ni vet programmet "the swan"? det där kritikerrosade programmet som vann pulitzerpriset. om jag var med där skulle jag ta botox och göra något helt onödigt som att skulptera om naveln eller något. extensions och bröstförstoring har jag aldrig förstått mig på HALLÅ NU ÄR DET EN MAN UTANFÖR FÖNSTRET??! HAN SITTER I EN ORANGE KRAN; VAD VILL HAN? DET STÅR INGEMAR PÅ HANS BLÅ SKJORTA. HAN ÄR DOCK INTE SNYGG. ja jo jag tycker långt hår är äckligt. det är liksom död materia som bara hänger och växer där. så äckligt. varje gång jag haft långt hår i vuxen ålder har jag alltid fått känslan av att det är en peruk. man bara eh, hur funkar det, ska jag ligga på det här nu när jag ska sova? YU. stackars jay-z, hans tjej loves the löshår.

No comments: