Apr 27, 2007

pc skulle egentligen heta cp från början men de fick ändra

larry är på coachella-festivalen. jag väntar på en rapport. k spelar skivor på rasoir och jag har städat vinden (ASBESTFEST), ätit aubergine+linser+tomat+fisk till middag och sett top model. jag har även hållt på med datorn i flera timmar för den funkade inte optimalt och eftersom jag är en macunge var det klurigt att komma på hur man gör på en pc. pc är för vuxna. mac är för slackers. jag vet fortfarande inte om jag gjort rätt.

1 comment:

Anonymous said...

"pc är för vuxna. mac är för slackers."

Say what!?
Om det är någon plattform som är för slackers sär det väl en PC för Windows då de flesta som har det spelar spel och laddar hem saker hela tiden. Sen är det rätt många som jobbar och kör Office på sin Windowsdator, men det är ju den mest tråkiga programsvit någonsinn. :)