Apr 26, 2007

namnsdag!

dagen började inte så bra som en dröm. jag hade ont i huvudet för att jag kräktes igår och det var alldeles för varmt för att jag inte ska bitcha om det. men så gick jag ut i hallen och VAD LÅG DÄR OM INTE ETT GRATTIS-PÅ-NAMNSDAGENKORT!! det var ett ölvykort och från pappa, det var mycket fint och jag blev glad. sen åt jag sylt till frukost för det fanns inget annat och funderade på när jag ska få den där ryska champagnen och kaviaren, men så ringde k och sa GRATTIS och "kan du ta hem min skivväska", jag bara mehåhhh men gick med på att göra det. åhherregud tänk om det är en manöver att få mig hem till honom så ligger det GULDTACKOR överallt och mitt namn stavat i candy? det kan hända.

2 comments:

Olof said...

Grattis på namnsdagen!

http://sv.wikipedia.org/wiki/Therese_Grankvist

Therese Svensson said...

TACK!