Apr 27, 2007

admin är trist, packa är ännu tristare

det är visst någon pollen i luften som jag inte tål. igår blev jag helt röd i ögonen och när jag vaknade imorse var de svullna och såg väldigt ryska ut. jag har hela förmiddagen suttit i telefonen och adressändrat och försökt flytta mitt internet till nya lägenheten. det är så störigt; man måste ha fast telefoni för att ha bredband men man kan inte ha bredbandstelefoni förrän man har bredband, och det är ju uppsägningstid på allting. jag tog universal i alla fall. det var billigt och han jag pratade med var rolig och vi dissade folk som hade dolt nummer - man bara HEJ DU RINGER MIG SÅ JAG VET ALLTSÅ VEM DU ÄR FJANT. jag fick ett bra hemnummer också som jag kanske till och med kan komma ihåg. jag ska byta internetleverantör också. nu har jag glocalnet men de är lite labila och skickar räkningar flera gånger så jag får lika ofta tillbaka pengar som jag betalar. fattar inte. ska ha autogiro på allt. jag älskar autogiro.

nu är jag hungrig igen. det blir kyckling. sen ska jag flyttpacka igen och ringa emmaus och be dem hämta allt de ser.

No comments: