Mar 2, 2007

mamma titta inte nu men jag spyr efter att den här bilden togs

den här bilden är tagen på ett hotell i vancouver. jag och syrran åt middag med pappa och hans jobb boston bruins och drack gratis drinkar och var rara "swedish dolls" som vancouverscouten sa och åt lokal GI-fisksallad. jag viskade till syrran "drick varannan vatten" och pappa viskade till mig "beställ det dyraste - boston betalar". och det hela slutade med att jag och syrran gick tillbaka till hotellrummet, drack mer öl, trashade rummet med sminkfläckar överallt, dansade till muchmusic eller vad deras musik-kanal nu än heter och åt tostitos. pappa gick till boston bruins-sviten och jobbade så han kunde som tur var inte lägga sig i (pappa! partyanimal sr! we love you!), och sen frågade vi de snyggaste killarna som jobbade på hotellet vars de bästa klubbarna var och knallade ner till den som låg närmast. där tokdansade vi till eurodisco av den bättre sorten, indietechno och 80tals remixer. alkohol är som bekant billigt så vi drack i stort sett allting som fanns att köpa och syrran gick och pratade med en skitsnygg kille med forskarbrillor (han blev dökär), och en irländsk kille började prata med mig som var så nervös att jag kysste honom så att han skulle slappna av. sen dansade vi lite mer, jag flirtade med djn, tappade minnet och syrran fick släpa hem mig till hotellet där jag låg på badrumsgolvet i en för stor badrock med ostfläckar på, spydde och sa "cornelia, är vi på rätt hotell?". sen slog jag munnen i vasken när jag snubblade så jag hade blå svullen läpp i flera dagar. men det gjorde inget för jag låtsades bara att jag var en ung blondin som sprutat in collagen i läpparna.

p.s jag ser återigen ut som den tyska pojken claus här d.s

No comments: