Feb 27, 2007

pump up the jam

gårkvällen utspelade sig i FUN TIMES tecken. jag gick förbi rara maria och lämnade hennes grejer (hon var hes från lördagens megafest på kb, så synd att jag missade det!), och sen mötte jag upp k och hans två kompisar på rasoir där vi drack champagne och pratade om jobb, berlin, london, kairo, british museum, pyramiderna och egyptisk forntida arkitektur (en av k´s vänner är arkitekt) och sen kom jonathan sahlin och visade upp sina fina spritfynd från köpenhamn och så pratade vi lite om chokladfontäner och vinfontäner (den andre av k´s vänner hade en chokladfontän hemma som jag och k skulle få låna! FEST!). sen gick jag och k för att äta middag och vi funderade på mrs brown men jag drog med honom till stans roligaste temarestaurang (jag ÄLSKAR temarestauranger) losarcos vid triangeln! vi hade nachos och enchiladafest och drack margeritas och drack öl och k sa att det var som en scen ur "tre nyanser av brunt" och vi blev så mätta att jag trodde jag skulle få bulimi. jag åt dessutom ost till nachosarna så jag började känna av laktos-sjukan, men som tur var släpade k in mig till tempo på hemvägen där vi drack whisky så då blev jag frisk igen. kom ihåg detta tips - whisky botar allt.
efter det stack vi hem till mig och byggde en borg av mina soffor, lyssnade på musik, drack vin och tittade lite på oscarsgalan. sen hade vi sexy time och somnade som två snygga stockar.

No comments: