Feb 26, 2007

lasagne

jag blir alltid sugen på att göra något kul på måndagar. tror det är beror på att jag superfestar varje fredag, ligger i koma på lördag och jobbar varje söndag. då blir man ppartyglad igen på måndagen. tyvärr är de flesta ställen stängda på måndagar, och jag hade inte skrivit några roliga klubb-tips jag kunde följa i dagens metro heller. men jag funderar på att göra det här metro-tipset till middag och dricka gott vin till:
Portabellolasagne på 20 minuter
Portabellolasagne är en höjdare för dig som gillar mat som är god, nyttig och snabbtillagad. Sätt på ugnen på 200 grader. Ta en ugnssäker form och varva portabellosvamp, tomatskivor, supertunna aubergineskivor, buffelmozarella och olivolja. Sätt i ugnen i typ 15-20 min eller tills osten smält. Servera med färsk basilika, vårlök, tepenade, flingsalt och grönsallad. Vin är ett måste till samt färsk frukt till efterrätt!

ska träffa maria på tempo ikväll så hon kan få sina saker som hon glömde i fredags. så det blir kul då i alla fall äntligen hurra.

1 comment:

M said...

Det blir lätt bäst i test. Have to forget måndagsmisären snabbt. I love min lyxiga kurs och min datanörd-lärare som ser ut som Dilbert. Såå söt. CU soon beb!