Feb 25, 2007

dagens lista över skivor

den här princeskivan är hittills bäst av alla skivorna jag köpte häromdagen på rundgång. sheena easton skivan var rätt trist, men jag blev positivt överraskad av men at work. yacht rock när den är som sämst. annars köpte jag detta:
  • milli vanilli "all or nothing remix album" (lyssnar på den nu men jag får snart öronmens)
  • culture club "from luxury to heartache"
  • rodgers & hammerstein south pacific (älskar exotica)
  • falco "emotional"
  • absolute music 7
  • genesis "invisible touch"
  • peter gabriel "so"
  • inxs "kick"
  • trini lopez "now!"
  • sandra "well be together 89 remix"
  • nik kershaw "the riddle"
  • something wild soundtrack
  • slade "the amazing kamikaze syndrome"
  • frank valdors hawaii beach party
  • inxs "x"
  • sheena easton "you could have been with me"
  • 2 italo hits samlingsalbum
  • spagna "dedicated to the moon"
  • the motels "careful"
  • the power station "communication club mix"
  • met at work "business as usual"
sen köpte jag några skivor på cdon också; klaxons, descloux lizzy mercier, lio, flock of seagulls, rapture, test icicles, lcd soundsystem. jag är ju väldigt dålig på nutida musik så jag köpte lite på måfå.

No comments: