Feb 25, 2007

tilapia

jag åt just den här fisken. tilapia heter den. den har rosa kött och bor i vietnam tror jag. den var inte så god, jag fick ha en massa chilisås på för att inte spy. men jag ångkokade den bara och det stod att man skulle steka den så jag får väl skylla mig själv. jag kanske får skylla mig själv ännu mer sen för jag köpte en extralånglagrad sveciaost som jag borde tåla för långlagrade ostar dödar tydligen inte laktosintoleranta. jag åt två skivor av den innan maten så vi får väl se. om jag dör kommer det i alla fall vara välstädat när ambulansen kommer.

4 comments:

M said...

Dö inte. Världen är bättre med dig. Nu har jag varit ute och slarvat igen. Återfann mobilen klockan fyra igår - för att slarva bort den tolv timmar senare. Baby, i need my visakort!
/M

Emil Broomé, Harry White & revK said...

Jag hade dött av pinsamhet av att dö i en smutsig lägenhet ! Nä nu ska jag customisa sms...

God bless!

Therese Svensson said...

haha jag älskar slarva bort! ska vi ses imorgon så du får dina grejer? jag är hemma hela dagen.

Therese Svensson said...

meh kristofer! sms var fin, eller som jag kallar honom; alrs.

p.s jag har tråkigt?