Feb 28, 2007

LV bagage

åh tusan, jag vill åka till los angeles och vancouver igen, jag var där alldeles för kort tid i somras och hann inte med allting. det är alltid äventyr i los angeles och precis så som man tror det ska vara men 1000% trevligare och för sjutsingen vad förvånad jag blev över att alla var så otroligt trevliga. när jag, syrran och lukas var ute två kvällar så var det filminspelningar överallt där vi var, och på the standards nattklubb blev vi kompis med ett beyoncé-tjejgäng som bjöd med syrran och bartendern på efterfest, och jag stack till en annan efterfest i west hollywood hos en film prop designer assistent som hade bilder från sina filmer överallt på väggarna och en hund som hette "mulholland drive" och jättestarkt gräs. otroligt klyschigt.
det är kul att jag är jättelycklig och glad i malmö och att jag kan jobba flexibelt så jag kan vara ledig någon dag i veckan - men så vill jag ironiskt nog ha semester - som george costanza. men jag älskar att resa, det är det bästa som finns. jag vill vara mer i kanada och så vill jag se alaska och argentina och asien och väldigt gärna japan tack, men först och främst vill jag se mer av europas storstäder som rom, paris, amsterdam, prag och så har jag en grej för rumänien och så vill jag se hermitaget i ryssland, men pappa säger att jag kommer bli kidnappad.

No comments: