Sep 21, 2007

vad har jag glömt?


det känns som jag har glömt nånting? men det har jag nog inte. jag har just skrivit klart och ska ner till hansacompagniet snart för att spela money music med moa. jag ska nog ha min nya oversize bitchen shortsdräkt på mig. jag är rätt trött men jag var nyss manisk på msn för jag hade druckit så mycket kaffe. i går var jag hemma och vilade. det var jätteskönt. hampus kom förbi efter jobbet och hälsade på och gav mig tjuvnyp (ALLTSÅ INTE ETT LIGG FÖR GUDS SKULL NI ÄR SÅ SNUSKIGA!). sen tittade jag på mitt favoritprogram "law and order" och somnade. jag drömde inte om något minnesvärt men när jag vaknade tog jag på mig mushatten. jag kanske har glömt att berätta om kristofer men det orkar jag inte tänka på längre. dessutom missade jag världssingeldagen såg jag just i ett mail från sara berg där hon bjöd in mig till öl på tempo. typiskt.

No comments: