Sep 21, 2007

emo is love

trish säger:
haha emo is love
hyacinth säger:
det är vår roliga tidens anda på måndag
hyacinth säger:
apropå emohånartikeln i aftonbladet
hyacinth säger:
jag hittade en bild där någon skrivit "emo is love" i sin hand
trish säger:
HAHA
trish säger:
JAG SVIMMAR
trish säger:
oj caps lock
hyacinth säger:
jag älskar caps lock
trish säger:
ja jag hade en mailinglista som hette caps lock för alla som hade blivit utslängda från andra mailinglistor för att man skrivit med caps lock
hyacinth säger:
nehej! det är ju hur roligt som helst
hyacinth säger:
åh jag älskar fredagar
trish säger:
jag MED
trish säger:
fast jag har ont i halsen så jag fick inte gå på ett roligt vernissage i går fastän det fanns gratis kulturvin
trish säger:
jag mailar med det skånska bordshockeylaget, de är jätteroliga, kolla http://www.bordshockey.net/spelare/visaklubb.asp?ID=45
hyacinth säger:
heter han verkligen Finn Fries
hyacinth säger:
?
trish säger:
vänta
trish säger:
man vet aldrig
trish säger:
vda skulle ditt bordshockeynamn vara?
hyacinth säger:
hyacinth hockequeen kanske?
trish säger:
snyggt!

No comments: