Sep 20, 2007

frukost

jag är väldigt klen i dag. jag har ont i bröstet och är sjuk. har ätit mandariner till frukost fast jag vet fortfarande inte skillnaden på mandarin och clementin och jag hävdar å det bestämdaste att ingen annan vet det heller. jag ska snart träffa moa så ska vi gå ner till buttericks och kolla på peruker och masker till en pressbild vi ska ta i eftermiddag. hoppas jag inte svimmar. sen ska jag sova resten av dagen tills det blir kväll och jag ska gå på dynastigrejen med sara berg.

3 comments:

M.Lodin said...

clementiner är en förädlad mandarin som saknar kärnor.

Anonymous said...

återstår bara att reda ut begreppet SATSUMAS!! då!? underbart ord förövrigt

Therese Svensson said...

hmmmm jag trodde satsumas var något body shop hittat på för att sälja crazy badskum med apelsindoft.