Sep 16, 2007

scrapbook skellefteå






ok så: jag har likadan ölmage samt kläd- och kultursmak som 28-åring som jag hade innan jag fyllde 8. jag gillade/gillar serier, film, musik, klä ut mig, gåtor, kartor och tshirtklänningar med tights. jag och kristofer pratade om det idag. att man som vuxen är mer lik sig som 8åring än 18åring (thank god, alla mellan ca 14 och 27 har ju hjärnskador). skillnaden är att man nuförtiden har vuxenversionerna av allt. 60tals marvel & crumb istället för kalle anka & smurferna, henry holland och katherine hamnet istället för polarn & pyret, can och ttc istället för beach boys och aeon flux istället för nalle puh. idag hade jag moccasiner, stentvättade jeans och teddybjörntröja samt egenklippt hår - samma som då. vill någon bli klippt i håret mot en öl så maila mig. jag luktar gott och är snäll.

3 comments:

Anonymous said...

en gitarrsmörgås! xxx

Anonymous said...

plingeplingepling kram

Anonymous said...

ohhhh jag vill