Sep 18, 2007

dagens bildgoogling

den här kom upp när jag bildgooglade toronto tower. jag DÖR.

5 comments:

Unknown said...

coco. varför bildgoogla toronto tower?

Therese Svensson said...

det var roligt att du tyckte det var mer intressant än bilden. jag var intresserad av toronto. först läste jag om montreal, som var jättefint, och så msnade en kompis att toronto skulle vara finare, så då kollade jag toronto. vi hittar på något snart! dynasti på fredag?

Unknown said...

dynasti är torsdag, no?
bilden skulle kunna vara nån av gatorna vid hacke, med fernsehenturm i bakgrunden. flickebarnet skulle kunna vara en av de unga nattliga entreprenörerna som patrullerar gatorna i sin jakt på tricks. så maila google, bilden är uppenbart från berlin.

Therese Svensson said...

men det står ju money bakom henne. det är alla bevis jag behöver. tror dynasti är på fredag nicht? kan vi inte prata tyska hela kvällen?

sara said...

dynasti är på torsdag. /hon som alltid blir framröstad som most organized på facebook