Sep 17, 2007

boy toy

ok boys. jag tänker fortsätta må bra och jag är kräsen och vill inte att någon ska ta mig för givet och komma hem full halv fem på morgonen och vilja bakishångla, jag vill ha uppvaktning och noga och kommunikation och fina vuxen saker, inte slacker saker, är det för mycket begärt? jag vet inte vad män vill och om jag visste det vet jag inte om det är samma som jag vill. det här kommer låta kristet men jag vill vara med någon som lär mig om mig själv och vice versa och som man går framåt med. vet jag hur man gör? det tror jag men jag vill i alla fall testa. jag vill inte vara en trygg retreat.

9 comments:

Unknown said...

hörrö kompis, är du säker på att du ska va så här ärlig på bloggen? hela världen läser ;-) kram sven

Anonymous said...

bra bra bra

Therese Svensson said...

ska du säga sven! kram

Unknown said...

ja ska jag säga, just det. gjorde det, brände mig, har lärt mig (hoppas jag).

Therese Svensson said...

hur brände du dig? att du sa för mycket eller att jag gjorde? din nya nätdagbok är ju så bra och ärlig att jag skäms för min egen. släpp sargen och kom in i matchen som jag brukar tänka när jag fegar. kram

Therese Svensson said...

hej sven, hur har ni varit ihop så länge, har ni några tricks?

Anonymous said...

skönt med ett kvinns som inte låter nöja sig med vilken svenneslacker som helst. bra så.

Therese Svensson said...

freddan är det du?

Anonymous said...

slackers suxx