Sep 16, 2007

kodhora

MEN VAD I. jag skulle till nöjesguidenkontoret men hade inte kvar koden i mobiltelefonen så jag kom inte in fastän jag ringde på alla knappar (det står inte ng på någon dock). så jag gick till los arcos och tog en öl och testade sen igen utan framgång så jag gick hem igen, mailade de jag tänkte kanske kunde koden, men då var det försent för nu är mötet snart slut. jag som hade packat hela väskan med praktisk research samt make up gifts till damerna på mötet. så VÄRDE. kan inte alla fastigheter börja med fingeravtryck eller något annat modernt för alla oss som, av diverse skäl, inte kommer ihåg tiotusen olika fyrasiffriga pinkoder från helvetet och åter. jag skulle lättare komma ihåg koder a la geografi eller historia eller färger. i framtiden borde man kunna välja sin kod utifrån olika sorters system - inte bara fattiga siffror. jag hade kommit ihåg färger, geografi, kemi eller hieroglyfer lättare än siffran. jag menar...


...


SIFFRAN. vad GÖR DU!

No comments: