Sep 18, 2007

here comes your man

jag vaknade rätt sent idag - kvart över tio. jag vaknade i natt vid halv fyratiden efter massiva drömmar och tittade på poker samt en dokumentär om bruce lee för att lugna ner mig och somna om. jag drömde bland annat att jag pratade med collabotjejerna och sorterade frön. sen kommer jag inte ihåg så noga. mina ögon är helt puffiga för jag åt för mycket laktos igår. jag bara living on the edge. om man kan plastikoperera hela kroppen borde man kunna operera bort en simpel ellergi-gen. lukas har flyttat in i ett hus i laurel canyon som han är allergisk mot. han ska börja ta såna där allergisprutor, jag undrar i fall man kan ta såna mot matallergi också? förmodligen inte. vi är fucked. konstigt att jag inte är bortsorterad evolutionistiskt. evolutionen kanske tyckte att det behövdes fler goofballs så jag kanske besparades just därför. jag och richard skulle fika i dag på st knuts torg men nu är det så kasst väder så jag vet inte vad vi ska göra i stället. kristofer har jag inte hört något av. han ringer inte ens om jag inte säger till honom. åh boys. where are my man?

2 comments:

Anonymous said...

"where IS my man" heter det

Therese Svensson said...

oj då.