Sep 19, 2007

rakt upp i snoken


om du som jag gillar floral/oriental parfymer med tonvikt på tonkaböna och trä som basnot, är givenchys "ange ou démon" en het new kid on the block. jag fick den som prov och har använt den hela dagen. kolla noterna här nedan - ange ou démon är en våt dröm i distingerad form, jag kommer hångla med min arm i natt så bra är den:

Givenchy will launch Ange ou Démon in August. The fragrance targets a more mature woman than Very Irresistible. Firmenich’s Olivier Cresp and Jean-Pierre Bethouart created the oriental floral. The top notes are fresh with essence of white thyme, mandarin orange from Calabria and essence of saffron. The middle note mixes maxillaria orchid, lily and ylang ylang, while the base note is made of tonka bean, vanilla, rosewood and oak wood absolute.

  1. trist flaska men man behöver ju inte hålla i den förutom när den sprutar
  2. meningen här ovan dubbelarbetade som ett snuskigt skämt - säg om ni skrattade eller om det bara är jag och mina aspbergervänner som tyckte det var roligt
  3. undra om jag har bränt mina broar nu att få den som resensions.ex

4 comments:

Anonymous said...

8-) Jag skrattade, har jag autism? Älskar dig.

Therese Svensson said...

HURRA!

Anonymous said...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxOx

Anonymous said...

a diamond in the rough daaahlin!"