Mar 19, 2007

vad händer med tekniken!

det är något skumt i görningen vad gäller tekniken. det verkar vara en 2007-bugg. jag har haft problem med räkningar jag betalat, som jag sedan fått brev om att jag INTE har betalat fastän jag HAR betalat. två gånger har jag inte orkat kolla upp det så jag har betalat DUBBELT så jag sedan fått tillbaka pengar, och jag har även faxat in kvitton på en grej så de ska fatta. jag fattar inte??!!! och min dator har gått sönder OCH mina hörlurar har börjat glappa!!! nu ringde just min gamla sambo mackan och sa att han hade fått något brev från elbolaget jag redan betalat samt gett min nya adress till. så jävla skumt. vad håller alla på med? teknikens under är helt väck. folk överskattar alltid tekniken vi använder i vardagen. ska man behöva ringa varje gång man betalar en räkning och säga att man gjort det? jag ska fan skriva en insändare.

No comments: