Mar 18, 2007

mitt mikroskop


apropå saker jag inte hittar - jag har även ett mikroskop som man kan koppla in till datorn. det är rätt fräckt. synd att jag inte hittar det. får kolla i mina skåp. ett skåp bredvid sängen innehåller en strandväska, en korsstygnsbroderad tavla av en katt med handväska samt en batman-mask. jag tror att om jag gräver där kanske jag hittar den. k är mycket intresserad av att testa mikroskopet så jag ska kolla efter det nästa gång jag städar, vilket tyvärr borde bli imorgon eller tisdag. i need a hero.

2 comments:

Anonymous said...

vad gör man med mikroskopet när man kopplat det till datorn? man brukar väl typ titta på löv och insektsdelar (eller, för all del, människodelar) i mikroskop? men varför ska man koppla det till datorn? det låter roligt!

Therese Svensson said...

jag fattar inte heller varför. så man kan se det tydligare? jag återkommer när jag hittat mikroskopet.