Mar 23, 2007

en bra början - fredagsschema

det här var en bra början på en dag; jag vaknade till bolero på P2, fick darlinglägenheten med schackrutigt golv, mintgrönt kök och utsikt över pariserhjulet. och nu ligger det en katt i mitt knä och värmer mig, jag dricker apelsinkaffe och har super sexy rosa rimmel läppstift med sweetness lip glass från mac. dessutom hittade jag the prom presstexten som jag trodde försvann i min trasiga pc, men jag hittade den i mailen, och så är det lite sol ute och jag ska få sminkpaket från make up store och jag är mätt från den delikata sushimiddagen igår och så ska jag gå och träna och få ännu mer seratonin. dessutom är det fredag så jag ska börja kvällen i baren på rasoir för att fortsätta på klubb kollo, love on the beat och slutligen discobox på moriskan.
(fuck crush.)

en gång gjorde jag en blandskiva åt ett hångel med temat "en bra början" där alla låtar hade sjukt bra början. cdn var bra, killen var sådär, men jag låg med hans brorsa också så det gjorde inget.

No comments: