Mar 20, 2007

PC update

garantin på min pc hade som tur var inte gått ut än så jag ska skicka in min trasiga adapter så jag kan få en ny. herreminje vilken tur. den kostade nämligen 1500 kronor om jag hade varit utan garanti. det är sol ute. jag har just skickat sista fredagstexten till metro. k blödde näsblod i morse. det lustiga var att han känt på sig i två dagar att han skulle blöda näsblod ur just den drabbade näsborren. skumt. han har för övrigt en näsborre som är mindre än den andra så den får jag inte in fingret i. inte för att jag försöker så hårt visserligen, det är ju inte min näsa till att börja med. jag åt kaffe, torkad frukt, nötter, ägg och blåbärs/hallon-smoothie till frukost. det var jäkligt gott. nu sitter k och läser och skär i något papper för vi turas om om hans dator. thank you thorn.

No comments: