Mar 23, 2007

på drift

det var en trevlig eftermiddag. jag tränade på mitt gym i city vilket är 100 gånger mer motiverande än gymet på min gata där det bara tränar hemmafruar med plastpåsar (!?) under tröjorna och som hoggar maskinerna i 40 minuter åt gången. sen spelar de som salt i såren radioanalen din gata på hög volym. gymet vid storgatan är bra, luftkonditionerat och så är det bara singeltjejer i min ålder + som tränar där. perfekt. efter gympan gick jag till gallerian och köpte ett halsband i form av en grå fläta samt en svart ryggsäck i lappskinnsteknik på monki, och ett par ceriserosa och knallblå skosnören på H&M och en grå bandåbh med grafiskt mönster. bra kap. sen gick jag hem och åt kalkonköttbullar i tomatsås med stekt aubergine och strimlad vitkål. moa ringde och skulle göra granatäpplesalladen jag skrev om innan. det var kul.

No comments: