Mar 21, 2007

pickla-pils


jag var duktig på jobbet. skulle till after business på rasoir med moa, men wilsson soto hade glömt säga i utskicket att det var inställt vilket var synd för jag var sugen på gratismat. men jag jobbade in lite texter istället. eller okej EN text. inte plural. pratade med pappa angående pcn och jag måse ha kvitto till den för att garantin ska gälla. doh. fortsättning följer. jag gick till k sen och åt delikat middag; ostronskivlingsallad med spenat, chili, salladslök, lime och akaciahonung (vi härmade den från plockepinn) och så riven vitkål och stekt tofu med skogschampinjoner, chili och tamari. mycket gott. vi drack bedarö bitter till vilket är k´s nya favoritöl. han gillar även pickla-pils.
nu diskar han och jag sitter i sängen, dricker bira och lyssnar på eagles. jag fick dessutom en fantastisk present idag! k hade köpt Bondfilmen "View to a kill" på vägen hem från jobbet! så det är d'rför man ska skriva nätdagbok? för att ens hane ska överraska en med dopaminchock och korvmacka? jag älskar det.

No comments: