Mar 19, 2007

plast bananas




jag är tokig i plast. och ananas.

4 comments:

Moa said...

Hey babe, här är länken som jag lovade dig:
http://www.statcounter.com/

Anneli undrade förresten om du hade vidarebefodrat hennes mail till K.

Well, som jag sagt så var det sjukt skoj att spela skivor i fredags. När ska vi spela på Vinylen? Vi måste boka in en tid. kram,m

Therese Svensson said...

hej! ja tack för senast, det var superroligt! jag ska hem till k nu så jag kan kolla mailen ordentligt (sitter på macen). lovintessan

TEKLANITA said...

Hola girls,
Jag har ett gäng sköna plast ananasar, druvor och bananer som är de enda frukter som legat i mitt tidigare dignande fruktfat. Jag funderar på att göra en härlig sommar bikini av dem, vad tror ni om det? Kanske gigantiska druvörhängen vore nått?
Tjing T

TEKLANITA said...

Nu vet jag! En ananashalva på var tutte, så trär jag druvorna på band som håller uppe det hela och så the bananas på musen. Lovely på playyan isommar!