Feb 9, 2008

spetsad bål på balen




jag tror jag är döende! någon la alkohol i ölen igår och eftersom jag inte hann äta innan klubben blev jag drastiskt full och gick hem utan skor (Q: VARFÖR?? A: de gjorde jätteont). namalee och burlesquestrippan lily de luxe var underbara och jag åt marshmallowfluff som lily bjöd på från scen och jag hoppas det inte var laktos i den. sen vet jag inte riktigt vad som hände, men jag kom uppenbarligen hem och fick med mig alla skivor som en herre så snällt hjälpte mig bära ända till porten (sen fick han gå hem). och dennis loods kompis är helt briljant och jag är ett sånt fan 4-ever för han klär alltid ut sig på the prom och igår var han rapkille och förra gången var han nörd med "kick me"-skylt på ryggen.

3 comments:

Anonymous said...

Lily var så JÄVLA BRA!!!!! /mannen med lila byxor

Anonymous said...

jag gillade din och moas klänningar. chock-rosa och blå party-puffar. själv sportade jag något slags konfetti-tema med prickig klänning och rosa flor.

Anonymous said...

loved nördtemat btw