Feb 3, 2008

gråta i mat


jag ser "my girl 2" och bölar i min grönsakssoppa och det är det roligaste jag vet - när någon äter och gråter samtidigt. det är den bästa gråtscenen när tjocka ungen i "goonies" gråter när han blir förhörd av bovarna och sen äter glass och fortsätter gråta. jag har sovit hela dagen och väcktes av brunetten och jag drömde om honom. jag drömde att jag var i stockholm på någon smal, smal gata efter röda linjen med massa utländska små matbutiker och jag såg brunetten med blött hår med en brödpåse i handen och han hade skitsexiga ljuslila prassliga träningsbyxor som smet över hans stjärt och jag gick efter honom men tappade bort honom i någon köttbutik där män pratade jiddish. sen åkte jag bil med pappa och den var så avancerad och man kunde ställa in vilket sikte man ville ha när man åkte.

No comments: