Feb 6, 2008

debaser (heart) valentine


Debaser Valentine 14 feb

Glöm parmyset och bege er till Debaser Valentine 14e februari. Det experimentiella cellopopbandet Provköket ger en akustisk konsert. Dj Kinski från The Space Between, Therese Svensson från The Prom och Caroline från The Waitresses spelar skivor. Mingla, spela biljard, se filmvisningen, drick öl och dansa från 19-03. Dj Kinski, Therese och Caroline bjuder på god stämning i form av exotica, slow classic rock, tryckare, italo och bachelor pad party music.

Fri entré hela kvällen.

Provköket:
Om du mixar Chet Baker med PJ Harvey, slår i lika delar Björk som Steve Reich, marinerar detta asymmetriska post-popstycke i stor cellokonst, vibrerande röster och rytmiska crossover-ambitioner så har du receptet till den storslaget tvärmusikaliska måltid som cellopopbandet Provköket så graciöst serverar. Missa ej!
http://www.myspace.com/provkoket

Debaser, N parkgatan 2, Malmö, 19-03, fri entré


6 comments:

Anonymous said...

Snygg flygare.

Therese Svensson said...

TACK jag har gjort den själv!

Therese Svensson said...

det är jag och min framtida man på bilden förresten.

Anonymous said...

Space och vodka....Fantastisk och farlig kombo.

Anonymous said...

Jag är där fröken! (k-rauta)

Anonymous said...

jag med