Feb 6, 2008

4000 kronors hund och soffa

Allt gick i slow motion imorse. jag vaknade redan vid 4-tiden och hade svårt att somna om. när jag väl somnade drömde jag en mardröm om att pappa köpte en labrador och tre valpar som kostade 4000 kr till min lillasyster, och jag blev skitarg eftersom vad skulle hon med en labrador och tre valpar till?? jag saknar just 4000 kr till en utgift som jag har ångest över, så hela drömmen utspelade sig sedan på ett lerigt fält där de där dyra jävla hundarna lekte i leran och syrran blev blasé. sen vaknade jag och kände mig så stressad över de där 4000 kronorna att jag inte kunde sova alls. häromnatten drömde jag att jag vann 19.000 kronor på en trisslott och att det löste alla mina problem.

pengar kan köpa lycka, eller i all fall den lilla del som fattas mig. utöver att betala det jag ligger back skulle jag jag även köpa en snorgul soffa, en ny stereo, en självgående dammsugare och en jamie oliver flavour shaker.

No comments: