Feb 5, 2008

pappa och mamma lookalikes



om mina föräldrar var lookalikes till någon känd skulle de vara till gene hackman och betty davis.marie birde och jag intervjuade lookalikes till darling förut. alltså det var bara folk vi tyckte var lik någon. pappa fick vara tony soprano och så gjorde vi backslick på honom, och min kompis nordis var adam sandler. rent generellt älskar jag lookalikes för de har alltid så bra förebilder. du ser ju aldrig någon jay-z lookalike, det är bara prince, madonna, george michael och andra 80-tals personligheter. varför fastnade dom där? jag älskar dom. jag ringde mamma på hennes pedagogiska lunch för jag var lite uttråkad, och sen ringde jag pappa som pratade med hög glad röst. jag säger oftast inte så mycket. vad kan man säga? katterna mår bra, jag med och jag festade i helgen. mamma brukar prata om skolan dock, och pappa om hockey. jag glömde förresten säga att de kan pendla till kiruna nu. de säger alltid att där kan man inte bo för det är en mörk snöhög och folk dör i gruvan och snart rämnar stan ner i marken. det vore kul om jag skrev en lapp med stödord vad jag skulle säga när jag ringde mina föräldrar. så jävla neurotiskt.

2 comments:

Anonymous said...

Du var jättelik Davis!

Anonymous said...

Oh yes lady!