Feb 8, 2008

MÄN del 2


A-haaaaaaaaaa! venus är i mitt tecken, då förstår jag varför jag är så karltokig. inatt drömde jag att jag var ute och gick i någon främmande stad och det kom fram en brunett som jag tydligen hade träffat innan. han var amorös och kysste mig på halsen och tog mitt nummer som han glömt göra första gången. jag fattade inte vem det var men han var snygg och sen tappade jag bort honom för jag gick in i något rum och sa inte till honom att jag gjorde det. sen träffade jag en annan brunett som också var bedårande och så skulle jag sova på mitt hotellrum som var jättestökigt och jag fick panik för jag var osäker på ifall jag hade bokat en dag till eller inte, så jag började packa ihop allt. sen var jag på någon konstig restaurang som verkade servera spanska tapas och italiensk mat. och jag tänkte "vilken dröm att jag träffade två snygga brunetter det ska jag skriva i dagboken, eller det kanske jag inte ska eftersom då kanske den skäggiga brunetten blir arg".

måste jag tänka så mycket i drömmar. i min konstigaste dröm öppnade jag ögonen och stod på ett berg vid en lift i någon scweizisk skidort och bara EH? och nöp mig i armen för att se ifall jag drömde och det gjorde inte ont, så det funkar verkligen att nypa sig i armen för att se ifall man drömmer eller inte. så jag började fundera över hur jag skulle ta mig hem till malmö så jag kunde vakna från drömmen. så jag tog mig ner från berget via liften och började jobba i en liten skivbutik så jag skulle få ihop pengar till resan tillbaka. den var så konstig eftersom jag var helt vaken i själva drömmen.

1 comment:

Anonymous said...

jag drömde också att jag vaknade i drömmen. hur kan sånt funka. /sovkl