Feb 3, 2008

dopplereffekt och pastell







dopplereffekt var alldeles för långsamma igår och jag satt mellan tor billgren och mattias kroon och höll på att somna. man fick inte ta med öl in i lokalen, och min paljettbustier var rätt hård. det roligaste var två ölkillar på främre raden som satt och skrek WOHO och skrålade. jag älskar skrål. sen drack jag vatten i inkonst bar och pratade med dygnetrunt-gustav och space-erik och kollade på den unga publiken som började komma in till the rumble. det verkade som att alla var 24 och skittråkiga så gick vi till tempo men jag pallade inte stanna för det var så stimmigt så jag gick vidare till pastell och drack öl med camilla, sara berg, viktor, kristian, calle och johan och kollade på två band jag inte ens kommer ihåg namnen på. det var roligt. sen gick jag hem och däckade efter att ha ätit gubbröra på riskaka.

No comments: