Feb 5, 2008

koordinerad klädsel




förutom lookalikes så är jag även ett stort fan av tvillingklädsel. andrew och andrew är uppenbarligen experter i sakfrågan, och jag gillar även färgkoordinerad klädsel som karin winther hade på elle-galan. jag vill ha samma kläder som en bästis. jag har ofta killar med samma klädstorlek som jag vilket är enda utvägen. brunetten testade mina kläder när jag var i stockholm och de passade. han frågade varför jag köpte så stora kläder och jag frågade varför han köpte så små. jag och kristofer brukade byta kläder. han la labbarna på min gamla varg t-shirt tror jag och jag försökte behålla hans röda jacques cousteau mössa utan lycka. the prom borde börja med swapmeets på våra klubbar. så tar de som vill med sig en kasse kläder som de inte använder och så lägger man allt på ett bord och byter saker med varann. så kan en lookalike vara värd.

2 comments:

Anonymous said...

Ja! Snälla! Börja med swapmeets! Superduperkul!

Anonymous said...

JA GÖR DET! Snälla raring!