Dec 21, 2007

we´ve got the beat (perfume by burberry)


hurra, som ni vet älskar jag burberrys parfymer - i mars släpper de sin senaste parfym THE BEAT, som frontas av min favorit agyness deyn. på internet skriver de att det är en woody floral oriental som handlar om "sparkling floral woody juice with a typically British feel" centered on Ceylon tea, iris and bluebell. Additional notes include bergamot, cardamom, pink pepper, mandarin, white musk, vetiver and cedarwood". jag bara jum?

min parfymönskelista:
  • "coco" av chanel - den önskade jag mig i julklapp JAY! jag har "coco mademoiselle" och den är fab, men jag gillar äldre dofter.
  • "the beat" av burberry - släpps i mars
  • "pour homme" av dior (det är en herrparfym men det luktar så gott och mer fantastiskt än många av de damparfymer jag har på hyllan)

2 comments:

Anonymous said...

Jag har också önskat Chanels "Coco" parfym. Bra val. Vi kan lukta oss fram till varanda, hils /tina

Therese Svensson said...

TINA TURNER och coco på en gång = det är så bra