Dec 19, 2007

stockholm, här kommer öl och trubbel!

TIO POÄNG! det blev inte en ensam jul i skåne för mamma knåpade ihop en tågbiljett till mig, santo och nexxor. det blir en vecka i stockholm med glögg, öppen brasa i mammas hus på herrgårn, kalkon (vi ska göra fylld kalkon för första gången), julafton med moster marianne, morbror gunder (han som var min barnvakt och läste MAD blaskor för mig när mamma pluggade på tillskärarakademin), bio med pappa, massor med kabel-tv, ölträffar med gamla vänner, en eventuell riktig date och så kommer jag nog köpa alldeles för mycket dramatiska paljettplagg på beyond retro som vanligt!

Malmö C - Stockholm C (söndag, 2007-12-23. Avgång: 19:14)
Stockholm C - Malmö C (söndag, 2007-12-30. Avgång: 15:45)



6 comments:

Olof said...

Happy holidays Trisha. Ha det så fint i jul och hälsa familjen så gott. Här får du en bild på dig själv i julklapp.
Kram.

Anonymous said...

God jul tjejen! Gillar din blogg!

Therese Svensson said...

tack olof det var en jättefin julklapp! jag älskar ju bilder på mig själv.

Anonymous said...

oh, välkommen till stockholm. vi kanske ses i något hörn, annars: god jul!

Therese Svensson said...

HURRA ja du hittar mig på beyond retro eller i baren

Anonymous said...

ja, AKTA dig för riche och sånt bara! alla trevliga finns på kvarnen eller något annat ställe där folk inte är så rädda av sig. vi ses på beyond retro tess.